Kreativitě se meze nekladou
22. 1. 2020 Tipy
Ježí se vám chlupy na rukou pokaždé, když dostanete další firemní propisku? Chcete nosit zajímavější dress code, který bude daleko od fádních jednobarevných triček? Bilancujete nad tím, zda pořádat event a nevíte, jestli se vám to vyplatí? Ukážeme světlo na konci tunelu všem, kdo si s tvorbou reklamních předmětů neví rady, ale mají jasno v tom, že nechtějí být jako ostatní.
Co je vlastně Attack kreativa?
Představte si, že si chcete nechat vyrobit předměty pro merchandising, ale zatím vás nenapadlo, jak logo firmy nebo výstižný slogan umě využít. Kreativa v našem pojetí znamená, že připravíme grafiku na míru a pomůžeme vytvořit koncept celé aktivace. Dáme hlavy dohromady s proškolenými produkčními a nabídneme nápadité řešení, které bude mít pevné základy v podobě vašich požadavků. Protože dbáme na čerpání nejnovějších trendů v oboru, můžeme vám zprostředkovat nejen originální zpracování, ale i širokou škálu možností použití materiálu. Rádi se tedy přizpůsobíme i poptávce po ekologických produktech, jež splňují vysoké kvalitativní i etické standardy.
Kdy ji využít?
Jestliže už má vaše idea jasnější obrysy, pojďme přistoupit k dalšímu kroku, a tím jsou příklady realizovaných zakázek, které s vámi můžeme s potěšením sdílet. Shrnuli jsme pro vás modelové situace, ve kterých se naše teorie přetavila do praxe.
Merchandising
První měsíc nového roku pro mnohé firmy znamená velké plánování a také nový přístup k získání zákazníků. Re-oslovit svou klientelu si přál i pivovar Krušovice. Celá kolekce vznikla spontánně při návštěvě pivovaru, kde se probíralo téma, jak oživit nabídku obchodu se suvenýry. Propojení filozofie pivovaru Krušovice a brand manuálem se zdálo jako perfektní příležitost. Pro zacílení na ruskou turistickou klientelu se volil textil se zajímavým designem vysoké kvality. Prioritou bylo vytvoření textilu vhodného ke každodennímu použití bez přehnaného loga, ale s trendy designem. Po prostudování historie pivovaru vznikl návrh textilní kolekce v několika barvách a postupně se sortiment obohatil o další produkty. K trikům přibyly například moderní polo košile, sportovní oblečení, nejrůznější doplňky a 3D reklamní předměty.
Textil 3.0
Pracovní dress code nebralo na lehkou váhu například vedení sítě prodejen Elektro Okay. Požadavek jasný: vytvořit klasický firemní oděv, který vypadá cool a nepůsobí jako uniforma. Odstartovala tak vzájemná domluva na volbě vhodného materiálu, střihu, délky rukávů, designu i zajímavých komponentů, jež by oblečení ozvláštnily. Podobné přání měl i bankovní institut Moneta Money Bank, ale tam už se vybírali více konzervativní pracovní outfit. Profesionální jednání a vcítění se do potřeb klienta je naší povinnou výbavou, tudíž pro nás bylo snadné doporučit i vhodný střih polo-společenských kalhot pro denní nošení bankéřů. Vždy si lze pohrát s vizuálem a doplnit ho rafinované prošití, kapsy, poutka či potažené knoflíky. Myslet na praktičnost oděvu a pohodlí zaměstnanců jsou neméně důležité faktory, které bereme v potaz.
Limited edition
Chceme-li rozjet spolupráci se zajímavým novým klientem, kde je list dodavatelů delší dobu neměnný, musíme jej oslovit atraktivní formou. Jedna z možností je vytvořit limitovanou edici na mikiny či trika od super designera jako vzorek anebo po brainstormingu s kolegy vymyslet jiné chytlavé představení, které otevře dveře. Skvělým příkladem podobné spolupráce byla s firmou Pro Doma, jež projevila zájem o vytvoření kompletní sportovní kolekce pro své zaměstnance. Zhotovili jsme několik návrhů oděvů vhodné pro běhání, tenis, cyklo i fitness, které splňovaly požadavky na odlehčený design. Úbory měly být zároveň ne příliš výrazné, ale atraktivní na první pohled. Použité funkční materiály běžně využívají sportovní a závodní týmy reprezentace a díky metodě sublimace jsme si mohli dovolit nanést detailní nápisy. Tato kolekce získala u zaměstnanců takový úspěch, že se realizace už roky opakuje.
Event nad zlato
Ne nadarmo se úzké vztahy business partnerů budují a utužují při milých příležitostech. Ať už plánujete firemní večírek při příležitosti významného jubilea firmy nebo propagujete nový produkt, uspořádat event je skvělá volba, jak být vidět a slyšet. Společnost Svijany o sobě pravidelně dává vědět a jdou na to od lesa. Požadavek na slušivé úbory pro hostesky byl více než rafinovaný. Málokdo totiž odmítne pozvání na akci, kde se to hemží pohlednými hosteskami, které s úsměvem prezentují novinky dané společnosti. Výsledek bude mít jistě více pozitivní ohlasy, než kdybyste pustili power point prezentaci a na konci rozdali hostům hrnečky s logem. Cílem je pomoci se strategií, jak pracovat s reklamními předměty a v tom vám rádi poradíme. Zajímavý oděv pro hostesky na festivaly, konference, předváděcí či veletrh může být vaším dalším krokem k neotřelé propagaci.
Už žádné danajské dary
Nikdo z nás nechce být doma zavalen další várkou reklamních propisek, klíčenek, podtácků nebo nesmyslných skládanek z papíru. Buďme upřímní, většina z toho letí rovnou do koše a s tím i naše vynaložené úsilí a peníze za výrobu. Proč tedy nevymyslet něco, co bude obdarovaný opravdu nosit? Řeč je o plastových brýlích, které dnes za dostupnou cenu můžete nechat vyrobit v nespočtu provedeních, s různě barevnými skly a s designem, který si oblíbí mnozí. Firma Becherovka takto potěšila zákazníky brýlemi s blikajícími obroučkami. Variant je opravdu nespočet, včetně těch šetrných k životnímu prostředí. Dnes se totiž běžně vyrábí brýle ze stlačené pšenice nebo z kombinace škrobu a drcených ovocných jader. Můžete mít obroučky z bambusu i vlastním poselstvím. Je to trefa do černého u zaměstnanců, partnerů i klientů.
Jako po másle
Nejen v předchozích odstavcích jsme si potvrdili, že zevrubná komunikace je klíčem k oboustranné spokojenosti. Věříme, že profesionální péče a osobní dlouholetá zkušenost na trhu je tím nejlepším doporučením. Ráda s vámi prokonzultujeme, jak uchopit strategii ve světě reklamních předmětů či jak s nimi efektivně pracovat. Také si zodpovíme společně dotazy: Kolik do nich investovat? Kde je využívat? A jak je vhodně zacílit, abyste dosáhli co nejlepších výsledků. U společnosti, která na Českém trhu úspěšně roste již 20let, můžete očekávat komplexní službu s kvalitními výstupy, což je jedna z mála našich přidaných hodnot. Přesvědčit se ovšem musíte sami.