Firemní pošmak u grilu
Počasí se konečně začíná umoudřovat a vypadá to, že v květnu se nám poštěstí a budeme si moci sundat péřovky, vytáhnout sluneční brýle, najít správné místo, sestavit grill a uspořádat firemní grilovačku k utužení kolektivu. Aneb čas neformálních setkání “po práci” nadešel.
Profi výbava
Pokud je grilovací sezóna ve vaší firmě každoročně důvod k firemnímu setkání, je na čase vybavit se firemním grilovacím setem, ať zaměstnancům či partnerům ukážete, že nejste žádní začátečníci. Grill, nože, obracečka a další grilovací náčiní s firemním logem jsou snad samozřejmostí. Navíc se tak vyhnete hádkám, jestli nůž na chleba patří Ireně z účtárny nebo Kamile z back officu.
Pohodlnost především
Každý grilovací master ví, že se u většího počtu lidí rozhodně nepoužívá klasické nádobí. Na správné grilovací party je většina věcí z plastu nebo papíru, aby se pak v klídku mohly vyhodit. Protože kdo by se s tím pak myl, že jo? Navíc pokud vaše tácky, kelímky i talířky dostanou firemní identitu, bude všem pozvaným jasné, že jsou v dobrých rukách grilovacích profíků.
Hostitel musí vypadat
Hlavní grillmaster a šéfkuchař musí všem dát najevo, že on je ten, kdo vás tu sytí. A právě k němu si můžete přijít pro nášup. Proto by měl být na první pohled vidět. To zařídí zástěra, chňapka i čepice ve firemních barvách.
Vypátrejte vegoše a jiné alternativní jedlíky
Být vegetarián, vegan, gluten free, bezlepkáč je teď docela v kurzu. Proto se snažte vypátrat, kdo k nim z partnerů, zaměstnanců či klientů patří a udělejte jim vlastní jídelní zónu. Označte jim servírovací boxy speciálními samolepkami a popisky, co jste jim speciálně přichystali. Určitě ocení, že jste na ně mysleli.
K dobrému jídlu patří dobré pití
Pivo, víno a nealko jsou samozřejmostí, ale pokud ještě k tomu připravíte domácí limonády a míchané drinky, hosté budou v sedmém nebi. K naprosté dokonalosti to dotáhnete vlastní firemní etiketou, brčkami a míchátky na tyto domácích tekuté skvosty.
Základem jsou hlavně hosté
Výborné jídlo a pití je základem úspěchu, ale stejně nejvíce záleží, s jakou náladou přijdou vaši hosté. Po kvalitní přípravě není čeho se bát. Věřte, že s plným břichem je každý zaměstnanec, partner či zákazník daleko spokojenější a veselejší.